header

Jak se vyhnout stresu z poruchy?

Publikováno 1. února 2023 - 4 minuta ( y) čtení

Prázdná, prasklá, opotřebená nebo poškozená pneumatika nákladního vozidla, která vyžaduje asistenční službu, vás může přijít velmi draho, zvláště pak na dálnici. Kromě nákladů na odstavené vozidlo může být často velmi těžké odhadnout náklady na asistenční službu. Jak se můžete vyhnout stresu z poruchy a neplatit plnou cenu? Prohlédněte si tyto 3 tipy od našich odborníků z Michelinu a přečtěte si svědectví Fabrice Laroche, manažera ve společnosti Auvergne Méditerranée.

essaadidelannelchan

Karim Essaadi, Service Designer ve společnosti Michelin; Franck-Olivier Delannel, manažer zákaznické zkušenosti oddělení Michelin Services and Solutions, a Socheatra Chan, školitel zákazníků v rámci nákladních vozidel ve společnosti Michelin

1 – Pravidelně pneumatiky a nákladní vozy kontrolujte a provádějte jejich údržbu

Plán pravidelné údržby může předejít některým poruchám. „Nákladní vůz před každou jízdou zkontrolujte,“ říká Socheatra Chan, školitel zákazníků v rámci nákladních vozidel ve společnosti Michelin.
„Pneumatiky vyžadují zvláštní pozornost. Nezapomeňte pravidelně kontrolovat tlak huštění pneumatik, ideálně každý měsíc. Správný tlak vzduchu v pneumatikách totiž zvyšuje bezpečnost, protože zajišťuje lepší přilnavost a snižuje riziko vzniku defektu.“

„Díky školením, která poskytujeme řidičům a technikům v dílnách, získávají tito profesionálové důležité dovednosti týkající se údržby pneumatik. A my moc dobře víme, že prevence je lepší než léčba.“

fabricelaroche

Fabrice Laroche, manažer ve společnosti Auvergne Méditerranée

„Porucha na dálnici se může velmi rychle prodražit“

Fabrice Laroche řídí Auvergne Méditerranée – rodinnou přepravní firmu sídlící severně od města Clermont-Ferrand. Jeho vozový park čítá zhruba 50 návěsů, většinou chlazených. Vysvětluje, že služby a řešení Michelin si vybral proto, aby si zjednodušil organizaci a vyhnul se dodatečným nákladům v případě poruchy.

„Moje kamiony ročně najedou asi 4 miliony kilometrů, z toho 95 % ve Francii. Průměrně máme čtyři defekty ročně, z toho dva jsou způsobené cizími předměty, jako je třeba kus kovu na silnici či dálnici.

Defekt pneumatiky vždy způsobí problémy. Díky e-mailovým a SMS výstrahám Michelinu mohu některé problémy předvídat a někdy dokonce poruše předejít, většinou v případě nízkého tlaku vzduchu v pneumatikách. Poté upozorním řidiče, který pneumatiku zkontroluje a vymění, pokud má rezervní.

Každá přepravní společnost se defektů bojí, protože je nelze předvídat. Můžeme se ale pokusit jim předejít! Pokud k nim nakonec dojde, asistenční služba na dálnici se velmi rychle prodraží: ve Francii stojí zhruba 2000 €. Preventivní údržba vozového parku je pro mě klíčovou strategií, která mi pomáhá defektům a poruchám předcházet. Tento úkon zadávám poskytovateli služeb schválenému společností Michelin. Ten pneumatiky mých kamionů každý týden přímo u nás kontroluje.“

https://www.auvergne-mediterranee.com/

2 – Zaregistrujte se u asistenční služby

Pokud píchnete pneumatiku nebo máte defekt, přivolání asistenční služby se nevyhnete. V takovém případě můžete náklady snížit například tím, že budete využívat efektivní asistenční službu s předem stanovenými cenami.
Karim Essaadi, Service Designer, a Franck-Olivier Delannel, manažer zákaznické zkušenosti oddělení Michelin Services and Solutions, vysvětlují čtyři základní výhody asistenční služby MICHELIN ONCall:

- Služba MICHELIN ONCall má v Evropě průměrnou reakční dobu 2,5 hodiny (1), a to ve dne v noci, celý týden i o víkendech, prostě 24/7. Tato průměrná reakční doba je prokázaná, konzistentní a ověřená.
- Služba pokrývá 34 zemí po celé Evropě ve 24 jazycích, a to s jediným kontaktním místem.
- Transparentní sazby bez nepříjemných překvapení.
- Síť 3300 evropských partnerů zaručuje rychlou odezvu, ať jste kdekoli: stačí jednoduše zavolat nebo kliknout a vše se dá do pohybu.

breakdown2

3 – Získejte transparentní ceny za asistenční službu po celé Evropě

„Kromě obav souvisejících s poruchou přispívá ke stresu přepravní společnosti navíc také nejistota ohledně nákladů. Se službou MICHELIN ONCall může manažer díky transparentnosti snadno vypočítat náklady opravy předem, bez ohledu na situaci. Nabízíme například paušální sazbu pro opravy uskutečněné na francouzských dálnicích,“ říkají Karim a Franck Olivier.

 

breakdown3

ZDROJ

(1) 2021: Průměrná odstávka vozidla v Evropě se službou MICHELIN ONCall.

Používáte zastaralý webový prohlížeč.

Používáte prohlížeč, který tyto webové stránky nepodporují. Znamená to, že některé funkce nemusí pracovat podle očekávání. To může mít za následek nezvyklé chování při procházení stránek.

Pokud chcete plně využít všech výhod těchto webových stránek, použijte nebo upgradujte/nainstalujte jeden z následujících prohlížečů.

Firefox 78+
Edge 18+
Chrome 72+
Safari 12+
Opera 71+