Agricultural tyre inflation modeling
SYSTÉM CENTRÁLNÍHO HUŠTĚNÍ PNEUMATIK (CTIS): UPRAVTE TLAK VZDUCHU VE VAŠICH ZEMĚDĚLSKÝCH PNEUMATIKÁCH ZA JÍZDY
JAK FUNGUJE SYSTÉM AUTOMATICKÉHO HUŠTĚNÍ PNEUMATIK PRO TRAKTORY?
Systém centrálního huštění pneumatik využívá senzory, ventily a řídicí jednotku , aby stanovil optimální tlak huštění vašich pneumatik pro daný terén a optimalizoval vaše jízdní podmínky. Systém poté aktivuje ventily a odpovídajícím způsobem zvýší nebo sníží tlak huštěnívašich pneumatik.
Řidič tak získává možnost upravit tlak huštění pneumatik během jízdy a optimalizovat výkon stroje přímo ze sedadla.
Pro zhlédnutí tohoto videa je třeba přijmout některé soubory cookie z platformy Youtube. Kliknutím na tlačítko níže otevřete modul cookie.
Přijmout soubory cookie na YouTubeJAKÉ JSOU VÝHODY SYSTÉMU CENTRÁLNÍHO HUŠTĚNÍ PNEUMATIK (CTIS)?
Pro zhlédnutí tohoto videa je třeba přijmout některé soubory cookie z platformy Youtube. Kliknutím na tlačítko níže otevřete modul cookie.
Přijmout soubory cookie na YouTubeUPRAVTE TLAK VZDUCHU VE VAŠICH PNEUMATIKÁCH KDYKOLI ZE SEDADLA ŘIDIČE
Při mnoha zemědělských činnostech je ZÁSADNÍ změnit tlak vzduchu v pneumatikách i několikrát během dne.
Na optimální tlak vzduchu v pneumatikách má vliv několik faktorů: typ stroje, zatížení, tlak a rychlost.
Jako zemědělec možná budete muset opakovaně měnit tlak huštění vašich pneumatik v závislosti na jednotlivých plodinách.
Díky Systému centrálního huštění pneumatik (CTIS) můžete regulovat tlak huštění přímo ze svého sedadla.
Chci zjistit, jak nainstalovat systém CTIS do mého stroje
ZVYŠTE SVOU PRODUKTIVITU SNÍŽENÍM NÁKLADŮ, OCHRANOU PŮDY A SNÍŽENÍM MÍRY PROKLUZU KOL
CTIS: Zvyšte svou produktivitu
Zvyšte svou produktivitu
Zvýšení produktivity až o4 % díky většímu záběru *
Větší záběr, menší míra prokluzu, prodloužení provozuschopnosti a snížení spotřeby paliva.
CTIS: Snižte své náklady
Snižte své náklady
Úspora paliva až 10 % při použití na poli, pokud upravujete tlak huštění vašich pneumatik *
Větší kontaktní plocha pneumatiky snižuje tlak na půdu, čímž zabraňuje zhutňování půdy a zachovává maximální potenciál výnosu plodin.
CTIS: Chraňte svou půdu
Chraňte svou půdu
Tlak na půdu nižší až o 33 % , pokud upravujete tlak huštění vašich pneumatik **
Správná regulace tlaku huštění snižuje míru opotřebení pneumatik, spotřebu paliva a množství potřebného času, abyste mohli co nejefektivněji využívat svůj zemědělský stroj.
CTIS: Minimalizujte prokluz kol
Minimalizujte prokluz kol
Snížení míry prokluzu kol až o 30 % při aktivním užívání CTIS*
Nedovolte, aby deštivé období snížilo váš výkon. S CTIS jsou prodlevy kvůli nepřízni počasí minulostí.
Díky CTIS (systému centrálního huštění pneumatik) můžete využívat všechny tyto výhody podle potřeby přímo ze sedadla řidiče!
TYTO ZEMĚDĚLCE SI SYSTÉM CTIS JIŽ ZÍSKAL***
Zemědělská technika je stále těžší, rychlejší a výkonnější. Pole jsou od sebe stále víc vzdálená. Jízda na silnici vyžaduje vyšší tlak huštění, aby se pneumatiky vypořádaly s vysokou teplotou, hmotností a rychlostí, zatímco práce na poli vyžaduje nejnižší možný tlak huštění, aby byl zajištěn maximální záběr a vyvíjen minimální tlak na půdu. Nechávat pneumatiky pracovat s jediným tlakem huštění přináší veliké nevýhody – zjistěte, jak vám CTIS může pomoci.
PROČ JE NUTNÉ UPRAVOVAT TLAK VZDUCHU V MÝCH ZEMĚDĚLSKÝCH PNEUMATIKÁCH?
Chraňte svou půdu
ZVYŠTE VÝNOS PLODIN
Opakované přejíždění zemědělských ploch těžkou technikou způsobuje zhutňování půdy a snižuje kapacitu jejího provzdušnění a pronikání vody a živin ke kořenům. Ekonomické dopady zhutňování půdy jsou značné: snížený výnos plodin, možný rozvoj chorob a zúrodňovací opatření.
Snižte míru zhutňování půdy
SNIŽTE MÍRU ZHUTŇOVÁNÍ PŮDY
Proto je nezbytně nutné snížit při práci na vašich polích tlak huštění pneumatik , abyste omezili dopad stroje na povrch, tvorbu vyjetých kolejí a míru zhutnění půdy.
Snižte své náklady
ZVYŠTE SVÉ ÚSPORY
Bez ohledu na typ vašeho stroje je pro zajištění jeho správného chování na silnici nezbytně nutné mít správný tlak vzduchu v pneumatikách. Odpovídající tlak huštění pomůže omezit valivý odpor, snížit spotřebu paliva a optimalizovat životnost vašich pneumatik.
VĚDĚLI JSTE, ŽE...? TECHNOLOGIE MICHELIN ULTRAFLEX MŮŽE ZVÝŠIT PŘÍNOSY SYSTÉMU CTIS
Zúročte možnosti systému CTIS a pořiďte si pneumatiky speciálně vyvinuté pro užití při nízkém tlaku huštění.
JAK MŮŽU ZJISTIT VÍCE O CTIS?
MICHELIN doporučuje používat systém CTIS, který byl navržen a vyroben naší partnerskou společností PTG – odborníkem na technologii huštění pneumatik s více než 30 lety zkušeností.
JE SYSTÉM CTIS VHODNÝ PRO MŮJ TRAKTOR A PŘÍPOJNÁ VOZIDLA?
Systém centrálního huštění pneumatik (CTIS) je kompatibilní se všemi vašimi zemědělskými stroji: cisternami na kejdu, rozmetadla hnoje, secí stroje a další přípojná vozidla.
Systém CTIS je vhodný pro:
- Jakékoli vozidlo
- Jakoukoli značku či řadu pneumatik
- Jakoukoli konfiguraci
Pro zhlédnutí tohoto videa je třeba přijmout některé soubory cookie z platformy Youtube. Kliknutím na tlačítko níže otevřete modul cookie.
Přijmout soubory cookie na YouTube
JAK PŘIPOJIT SYSTÉM CENTRÁLNÍHO HUŠTĚNÍ PNEUMATIK K MÉMU TRAKTORU?
Schéma součástí Systému centrálního huštění pneumatik
Systém CSTIS tvoří:
- jeden centrální řídicí systém
- jedna rotační jednotka pro každé kolo
- vzduchové vedení pro propojeníCTIS s každou pneumatikou
- jedno spojení mezi CTIS a terminálem (např.: Isobus) ve vaší kabině
- jedno spojení mezi CTIS a vzduchovým systémem vašeho traktoru
Nastavení vašeho zemědělského stroje zajistí odborná profesionální partnerská firma. Pro celkový přehled o systému CTIS včetně technických údajů si stáhněte našeho informačního produktového průvodce.
CO KONKRÉTNĚ MOHU OVLÁDAT ZE SVÉ KABINY?
Příklad terminálu ISOBUS
Rozhraní na vašem terminálu je velice snadné ovládat:
- Rychle zvyšte nebo snižte tlak huštění vašich pneumatik, dokonce i za jízdy
- Vyberte typ povrchu (vozovka, pole) a zatížení (od plně zatíženého až po nezatížený stroj)
- Vyberte nápravu
- Vyberte parametry vysokých a nízkých hodnot tlaku huštění na každou nápravu
- Až 18 různých konfigurací
Možnost plné integrace do terminálu ISOBUS
ZAŘÍZENÍ NA HUŠTĚNÍ PNEUMATIK MICHELIN: ČASTO KLADENÉ OTÁZKY (FAQ)
Pro zpracování cenového odhadu budeme od vás potřebovat několik dalších informací. Pro získání konkrétní cenové nabídky nás prosím kontaktujte kliknutím SEM.
Systém CTIS je možné namontovat na téměř všechny zemědělské stroje. Naším hlavním trhem jsou samozřejmě především traktory a přívěsy. Naše systémy ale umíme namontovat také například na postřikovače, secí stroje, kombajny.
Instalace na každou nápravu většinou trvá 10 až 12 hodin, ale může se lišit podle konkrétního stroje. Pro více informací o instalaci kontaktujte naše poradce pro CTIS ZDE.
Náš systém je bezpečný a je založen na přísných standardech kvality a bezpečnosti. Většina OE značek schválila použití systémů CTIS na svých strojích. S konkrétními otázkami týkajícími se výrobců strojů kontaktujte naše odborníky na systém CTIS ZDE.
Aby systém CTIS fungoval, je nutný vzduchový kompresor (například pneumatický brzdový kompresor). Pokud jím váš stroj není vybaven, kterýkoli prodejce systému CTIS vám jej může zajistit.
Žádný problém! Nabízíme alternativní digitální řešení, které vám pomůže s ovládáním CTIS na vašem stroji.
CTIS vám přináší mnoho výhod, z nichž nejpatrnější je úspora paliva i času díky menšímu prokluzu kol. Mezi další výhody patří nižší míra opotřebení pneumatik a delší provozuschopnost. Nejdůležitějším přínosem je ochrana půdy, což je klíčový faktor pro maximální výnosy. Podrobnosti najdete ZDE.
Hadičky – gumové nebo kovové – na vnější straně kola zajišťují standardní a spolehlivý způsob, jak nahustit pneumatiku. Pro tyčové nápravy jsme vyvinuli vnitřní otočnou jednotku, která umožňuje diskrétnější a snadnější používání v případě dvojmontáže.
Ano, můžete! CTIS (systém centrálního huštění pneumatik) je určen k používání podle potřeby, tedy i „za jízdy“ a „bez omezení rychlosti“. Jeho použití během jízdy je bezpečné.
Chci i nadále získávat novinky ohledně řešení pro zemědělskou techniku
* Na základě testů na poli uskutečněných ve Skotsku v roce 2016, s použitím traktoru Fendt 939 vybaveného pneumatikami Axiobib IF650/65R34 a Axiobib IF710/75R42 a třínápravového přívěsu Stewart s pneumatikami Cargoxbib HF 600/55R26,5. Typ půdy při testu: těžká jílovitá půda (modrý jíl). A testy v reálných podmínkách užití uskutečněné ve Francii v roce 2017 na traktoru Fendt 724 Vario vybaveném pneumatikami MICHELIN Machxbib 710/55 R30 a MICHELIN Machxbib 900/50 R42 a přívěsu GYRAX BMXL 240 s pneumatikami Cargoxbib HF 710/50 R26,5. Typ půdy při testu: půda s obsahem jílu a vápence. Skutečné výsledky se mohou lišit v závislosti na půdě a povětrnostních podmínkách.
** Na základě výpočtů simulačního modelu TERRANIMO a testů na poli v reálných podmínkách užití ve Francii, které v roce 2020 uskutečnila na žádost společnosti Michelin Vysoká škola aplikovaných věd v Bernu, katedra zemědělských, lesnických a potravinářských věd HAFL, s použitím traktoru JOHN DEERE 7310 vybaveného pneumatikami MachXBib 600/70R30 a MachXBib 710/70R42 a třínápravového přívěsu THIEVIN vybaveného pneumatikami TrailXBib 650/55R26,5. Skutečné výsledky se mohou lišit v závislosti na půdě a povětrnostních podmínkách.
*** Externí studie, kterou v rámci Evropy na žádost společnosti Michelin uskutečnil „Tire Check“ ve 4. čtvrtletí roku 2021.