PNEUMATIKA S TECHNOLOGIÍ MICHELIN ULTRAFLEX
ULTRAFLEX logo on the sidewall of a tire
MICHELIN ULTRAFLEX, správná technologie pro zajištění provozu pneumatik při nízkém tlaku huštění
Technologie MICHELIN Ultraflex umožňuje pracovat při nízkém tlaku huštění a přitom unést větší zatížení a vyšší rychlost * a chránit půdu.
Pneumatiky MICHELIN s technologií Ultraflex zajišťují lepší záběr, který následně zvyšuje produktivitu na poli s ročním nárůstem až o 4 % (1)
MICHELIN vám nabízí kompletní a odolnou řadu zemědělských pneumatik s technologií MICHELIN UltraFlex ve standardu Improved Flexion (IF) a Very High Flexion (VF) pro každou fázi cyklu plodin.
MICHELIN EVOBIB: nízký tlak huštění díky technologii MICHELIN ULTRAFLEX
durant la prC)sentation Presse du nouveau pneu agricole MICHELIN EVOBIB au Centre de Technologie du groupe Michelin C CC)bazat (63). Photo : JC)rC4me Cambier/MICHELIN
Co je TECHNOLOGIE UltraFlex?
Technologie MICHELIN ULTRAFLEX vám umožňuje zvýšit zátěž při nízkém tlaku vzduchu v pneumatikách bez ohledu na rychlost vaší práce.
V čem celé tajemství spočívá? V inovativní, výjimečně pevné kostře, která je větší ohebnost.
Pružná kostra zajišťuje širší stopu a větší záběr pneumatiky.
S technologií MICHELIN UltraFlex začíná zvyšování výnosů plodin již u vašich pneumatik.
MICHELIN Ultraflex
PROČ POUŽÍVAT NÍZKOTLAKÉ PNEUMATIKY: SEZNAMTE SE S VÝHODAMI TECHNOLOGIE MICHELIN ULTRAFLEX
Snížením tlaku huštění se zvětšuje kontaktní plocha pneumatiky. To zvyšuje vaši produktivitu díky lepšímu záběru v důsledku práce při nízkém tlaku huštění a současně vám umožňuje přepravovat těžší náklad.
logo úspory paliva
ÚSPORA PALIVA
Větší záběr a výrazně nižší míra prokluzu kol traktoru vám umožní pracovat rychleji a šetřit palivo!
logo ochrana půdy
OCHRANA PŮDY
'VÝNOS vyšší až o 4 % (1) díky ochraně půdy před zhutňováním a vyjetými brázdami.
Logo zvýšení produktivity
PRODUKTIVITA
Unese až o 40 % (2) vyšší zátěž při stejném tlaku huštění než radiální pneumatika shodného rozměru bez označení Very High Flexion (VF)
Seznamte se s kompletní nabídkou zemědělských pneumatik opatřených technologií MICHELIN Ultraflex, která pokryje všechny vaše potřeby
Pro zhlédnutí tohoto videa je třeba přijmout některé soubory cookie z platformy Youtube. Kliknutím na tlačítko níže otevřete modul cookie.
Přijmout soubory cookie na YouTubeVýhody
- O 24 % větší kontaktní plocha (3)
- Hloubka brázd pouze 21 mm oproti 46 mm, tzn. o 55 % mělčí (3)
- Valivý odpor na měkkém podkladu nižší než 20 % (3)
- Tažná síla vyšší o 7 % při stejné míře prokluzu (3)
- O 40 % vyšší nosnost pneumatiky VF (Very High Flexion) (2)
Pneumatika VF (Very High Flexion):
- Zesílené bočnice s vysokou ohebností
- Speciální směs pryže zaručující vysokou odolnost kostry proti opotřebení při nízkém tlaku huštění
ŘADY NÍZKOTLAKÝCH PNEUMATIK S TECHNOLOGIÍ MICHELIN ULTRAFLEX:
Nízkotlaké pneumatiky pro traktory
Nízkotlaké pneumatiky pro sklízecí stroje a stroje pro řádkovou kulturu
Trailers and implements low pressure tyres
JDĚTE JEŠTĚ DÁL: ZAJISTĚTE SI OPTIMÁLNÍ POUŽÍVÁNÍ NÍZKOTLAKÝCH PNEUMATIK
nízkotlaké vs. vysokotlaké pneumatiky a jejich dopad na zhutňování půdy
Pomocí správného stanovení a úpravy tlaku huštění podle vašeho typu užití a konfigurace!
Nízkotlaké pneumatiky snižují míru zhutňování půdy.
Pro snadné vyhledání tlaku huštění vhodného pro váš typ užití použijte naši bezplatnou kalkulačku: MICHELIN Agropressure.
Více o CTIS
Presseveranstaltung
Pomocí regulace tlaku vzduchu v pneumatikách přímo ze sedadla vašeho traktoru!
Zajištění nízkého tlaku huštění na poli a vysokého tlak huštění na vozovce nebylo ještě nikdy tak snadné. Díky Systému centrálního huštění pneumatik (CTIS) zvyšte na maximum výkony a záběr vašich zemědělských strojů.
Seznamte se s výhodami CTIS.
TECHNOLOGIE MICHELIN ULTRAFLEX: FAQ
Nízkotlaké pneumatiky pro traktory jsou pneumatiky se zesílenými bočnicemi, které umožňují vysokou ohebnost, a se speciální směsí pryže zajišťující vysokou odolnost kostry proti opotřebení při nízkém tlaku huštění. Mají certifikaci IF (Improved Flexion) nebo VF (Very High Flexion) a oproti standardním pneumatikám určeným pro stejnou zátěž umožňují snížit tlak huštění o 20 % až 40 % (3).
Michelin vyvinul první nízkotlakou pneumatiku (VF) díky technologii MICHELIN Ultraflex v roce 2004: pneumatiku MICHELIN XEOBIB.
- Traktory: MICHELIN EVOBIB, MICHELIN AXIOBIB 2, MICHELIN XEOBIB, MICHELIN YIELDBIB, MICHELIN AXIOBIB
- Sklízecí stroje a stroje pro řádkovou kulturu: MICHELIN CEREXBIB 2, MICHELIN FLOATXBIB, MICHELIN CEREXBIB
- Postřikovače: MICHELIN SPRAYBIB CFO, MICHELIN SPRAYBIB, MICHELIN AGRIBIB ROW CROP IF
- Přívěsy a přípojná vozidla: MICHELIN TRAILXBIB, MICHELIN VF XP27, MICHELIN CARGOXBIB HIGH FLOTATION
Studie provedená univerzitou Harper Adams University (1) prokázala, že technologie MICHELIN ULTRAFLEX zvyšuje agronomické výnosy v průměru o 4 % díky menší míře zhutňování půdy, lepšímu záběru a současně nižší spotřebě paliva. Tyto výsledky byly potvrzeny v podobných studiích provedených ve Spojených státech amerických (Illinois) a v Brazílii (Mato Grosso).
Například: farma, která vyprodukuje 8 tun pšenice na jeden hektar půdy a prodá každou tunu pšenice za 200 £, vydělá ročně navíc 64 £ za každý hektar. (to představuje výnos vyšší o 4 %)
Společnost Michelin vyvinula pneumatiky s nízkým tlakem huštění, aby vaše zemědělské stroje příliš nezhutňovaly půdu.
Například při zatížení 6 020 kg může být pneumatika MICHELIN AXIOBIB 2 nahuštěna na tlak 1 bar (15 PSI), zatímco standardní pneumatika / bez technologie VF (Very High Flexion) musí být nahuštěna na 1,6 bar (23 PSI) při rychlosti 40,39 mil/h (65 km/h), rozměr 710/75R42. (3)
Čím vyšší je tlak vzduchu v pneumatikách, tím více je půda zhutňována. A jak víme, zhutňování půdy mění její strukturu a chemické složení, protože odstraňuje makroskopické póry, které umožňují proudění vzduchu a průtok vody. Změnou minerálních vlastností kořenů se výrazné zhutnění půdy projeví na nižší výnosnosti.
(1) Studie provedená univerzitou Harper Adams University ve Velké Británii v roce 2012 prokázala, že technologie MICHELIN ULTRAFLEX zvyšuje agronomické výnosy v průměru o 4 %. Tyto výsledky byly potvrzeny v podobných studiích provedených ve Spojených státech amerických (Illinois) a v Brazílii (Mato Grosso).
(2) Normativní rozdíl mezi standardní pneumatikou a pneumatikou VF (Very high Flexion).
(3) Ve srovnání s pneumatikou bez technologie VF (Very High Flexion).